Träning nästa

Då har jag klarat av ett kursprov idag, får väl se hur det gick. När man för första gången skriver en essä bör det kanske inte vara på ett kursprov? Jag är hyperintelligent (; Får se vad jag får på det, skyller på att jag, ehm, någonting annars. Det får gå som det går, mitt vanliga resonemang. Antagligen skulle det gå bättre om jag planerade lite bättre. Men snälla någon? Vem orkar det? Inte jag iaf.

Nu ska jag träna istället, det blir dressyrträning för mig och Index. Bästa att vi försöker vara lite seriösa. Senaste gången det inträffade var förra dressyrträningen (; Vi kan när vi vill och eftersom vi aldrig vill göra något samtidigt så går det inte alltid så bra ^^ Borde nog gå nu, jag ska lyckas med konststycket att linda hästben - med paddar under. Så mycket dressyrryttare är jag (:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0