Väntar...

Nu sitter jag och väntar på att klockan ska bli halv 4 så att jag och Tina kan gå ner till stora staden Vetlanda. Som vanligt så har då "skolkis" (dvs jag) slutat tidigare än vad hon gör... Bara för att våra lärare är snälla ^^ Jag ska köpa lite kläder iaf, hur det nu ska gå när man inte har pengar med sig. Senildemens drabbar folk tidigt, iaf mig. Jag ska titta så får jag se vad det blir för något. Hoppas att jag hittar något snyggt, det är ju inte så svårt egentligen men jag bör ju inte spräcka min budget heller (; Som just nu är ganska knaper då skrutten har fått en massa nya saker. Det gäller ju att prioritera rätt hela tiden... ^^

Bara en fråga till de som läser min blogg. Är rubriken kursiv (monotype corsiva) eller vanlig (typ, arial) ?
Vill veta om det är fel på hur jag har kodat, skolans datorer eller min dator...

Kommentarer
Postat av: Nea

I skolan är det alltid knäppt typsnitt ;/

2011-03-22 @ 18:02:21
URL: http://alltidperfektionist.blogg.se/
Postat av: Johanna

Så bra att veta, då är det ju inte mitt fel iaf ^^

2011-03-22 @ 20:45:21
Postat av: Sofia

Beror förmodligen på webbläsaren. Jag ser den som "vanlig" här hemma i båda mina datorer typ

2011-03-22 @ 20:48:44
URL: http://spelgalentjej.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0