Vilken tur man har ibland...

Som ni ser på rubriken så har haft tur idag. Jag har varit sjuk både i fredags, hela helgen samt idag och alltså varit hemma från skolan. Givetvis så har jag prov i morgon och inga böcker! Underbart! Bara för att måndagar uppenbarligen är den dag när vaktmästarna tar semester samt schemaläggaren såg till att alla har lektioner hela tiden. Turligt nog ska jag ha provet i historia och just i perioden från första världskriget fram till andra världskrigets start händer det ju inte så mycket. Eller jo, men jag tror nog att google hjälper mig tio gånger mer med det än med ToF:en (; Alltså får wikipedia vara min kära vän ikväll, som vanligt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0