3-årstest

Som sagt, det var 3-årstest för Skrutten igår. Jag måste säga att han var riktigt lugn och helt underbar i all hantering, trots att han inte varit ute mycket innan. Kanon! Dessutom fick han 7-8 på hoppningen och det måste jag säga att jag är riktigt nöjd med.

Utöver det så fick jag väldigt goda vitsord vad gällde ridningen. Som att han var väldigt och lydig och väldigt välutbildad. Trots att det var första gången jag red honom i ridhus. Det värmde verkligen kan jag säga, särskilt med tanke på att det är första hästen jag rider in och har gjort allt själv vad gäller ridningen.

(Index och jag taggar lokal hopptävling nu, haha så hög status på att hoppa LD, LC ^^ Men är man dressyrryttare så är man (; )


Kommentarer
Postat av: Jessica

Vad kul! särskilt kul att du fick beröm för arbetet du lagt ner på honom. :)

2011-05-15 @ 19:29:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0