Anledning till att man ska vara morgonpigg...

Jag har börjat leka att jag är morgonpigg på tisdagar då jag har sovmorgon. Istället för att helt i onödan sova bort flera timmars tid går jag ut och rider. På så sätt har jag bara mockningen kvar när jag kommer hem från skolan och kan ägna mig åt lite annat utöver hästarna. Nu menar jag ju inte skolarbete utan kan gå ut och jogga en runda istället. Eller som jag hade tänkt göra idag, putsa upp min sadel... Den är inte brun längre, den är grå... Kom fram till att den borde fixas.

I vilket fall så är det sånt man hinner med när man inte sover bort hela dagarna (;


Kommentarer
Postat av: Martina

just det, börja med att kliva upp vid halv 8 eller åtta på helgerna så ska du få se vad du hinner med mkt^^

2011-05-12 @ 22:33:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0