Bortklemad ponny...

Har länge skrattat åt alla som skämt bort sina hästar. De som har dem inne även på sommaren, har konstant täcke på dem och ja ni fattar. Helt plötsligt inser jag att jag blivit sådan själv.

Min stackars lilla ponny verkar vara av den frusna sorten så nu har han täcke på sig i natt eftersom det regnar och inne ska han inte behöva vara trots allt. Han hade ländtäcke på sig när jag red honom, han körs i fleccetäcke och står inne om det blir för kallt.

Herregud jag daltar ju mer med honom än vad de jag tidigare har skrattat åt gör. Men vad gör man inte för hästens bästa, frysa ska han inte behöva göra!


Kommentarer
Postat av: Fredrika Källström

Haha, känner igen det där..! :D

2011-05-26 @ 23:39:31
URL: http://tavlingsduon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0