Dagens ridning

Index: Jag tänkte göra en favorit i repris och ta en mysig runda i skogen i vårsolens sken tillsammans med Index. De planerna gick i kras när jag märkte att det var svinkallt ute redan när jag tog ut hästarna. När vi väl kommit ut var det lika kallt och när vi kommit halvvägs så började det snöa. Vi tog den kortaste vägen på fortaste möjliga tid för att komma hem snabbt. Behöver jag säga att jag höll på att frysa ihjäl och att Index hade täcke på rumpan?

Just nu går Index med täcke, jag är nog hyfsat uppvärmd efter en varm dusch och en fortsatt uppvärmning under fleccefilt. Fast efter att ha cyklat till bussen lär jag frysa minst lika mycket igen...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0