Dagens ridning

Index: Det visade sig att P'n'J:en var på gräsbanan i Vetlanda så vi skyndade oss dit så att vi kunde starta en klass (: Mest en kul grej och resultatet kan verkligen diskuteras. Om man säger så här, hade han varit ett sto skulle jag sagt att han brunstade... Någon som vet om sent kastrerade valacker kan ha liknande problem? ^^

Div. I träningen var direkt där efter och den gick däremot väldigt bra (; Förutom att jag slarvade mig igenom programmet, jag ska tänka på det till helgen. Inga onödiga slarvmissar i lagklassen hade jag tänkt.

Skrutten: Löshoppning var det på schemat, tror att han tycker det är ganska så kul. Idag var han lite loj då han har gått på bete och dessutom ridits hela helgen. Om man bortser från det måste jag säga att han börjar hoppa riktigt bra, han kanske bli min nya hoppstjärna trots allt? Index gör ju inte så mycket för att få den rollen (;


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0