Dressyrträning

Det var dressyrträning för mig och Index idag då. Ska jag vara ärlig så var det ganska välbehövligt. I vilket fall så gick han jättebra när han väl var loss. Jag fick väldigt bra tips på hur jag ska rida honom i galoppen samt få honom att lossa i vänstersidan där han just nu sitter fast rejält. Dessutom tränade vi en del på skolorna och de satt kanonbra! Riktigt bra flyt i dem, nu ska jag bara komma ihåg den känslan. För om jag får till den på tävling så lär jag nog få ganska bra poäng på dem. Med tanke på att min ganska kritiska tränare verkade riktigt nöjd (:

Nöjd var jag också, tror det var länge sedan han faktiskt gick så bra utan att man själv höll på att dö på kuppen!

Tittar antagligen på speedway nu (älskar tidsinställda inlägg) så hejja på Eliten nu! De ska ju vända en dålig trend idag (;


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0