KATASTROF!!!

Det här kan seriöst inte vara sant?!

Vetlanda låg under med två poäng, PK och Baliniski har ett 5-1 läge när Baliniski kör i ett hål på den underbara banan Tråkvilan... Att det var ett hål i banan kan således inte stackars Baliniski veta eftersom Vargarnas funktionärer inte varit så snälla att de markerat ut det med en stor pil. Inte har Balinski heller några bromsar på sin cykel och kan inte annat än köra rakt i hålet. En given konsekvens av det här är att han faller. Vad jag har förstått kör PK över honom då inte heller han har bromsar på sin cykel. Sammanfattningsvis såg banan till att det blev en krasch och Balinski var inte på något sätt vållande.

Domaren dömer Baliniski som vållande till kraschen, fryser heatet till 3-3 med Balinski som utesluten och väljer sedan att avbryta tävlingen. Vetlanda får inte ens en ärlig chans att vinna! Det är sjukt!

Till returen i Vetlanda ska jag då banne mig gräva ett hål i banan på Vargarnas första startspår och hälsa att de idioterna inte kan köra så det är bättre att ge Vetlanda segern. För kom igen, de borde ju kunna väja för hålen? Dessutom blir banan farlig så det är nog bäst att sätta matchens slutresultat som 5-0... För det är ju så man gör i Norrköping.

FAN! Det verkar inte vara meningen att det ska gå bra för Eliten i år, är det inte skadade förare, förare som inte kan köra med de nya ljuddämparna och helt enkelt kassa förare. Ja då har de domsluten mot sig. Om jag vore BW så skulle jag lätt överklaga...!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0