NEJ!

Är det här sant eller?

Som alla nog borde veta vid det här laget är jag ett ganska stolt Elit Vetlandafan, trots förlusterna, likaledes är jag en stor idol av Elitens lagkapten, den rödhårige och utanför banan väldigt ödmjuke australiensaren Jason Crump. Han är en grymt duktig lagkapten, verkar peppa laget otroligt bra, ger tips, är en underbart duktig parförare och dessutom så otroligt ödmjuk (än en gång, utanför banan)! Ta Vetlandas senaste förlust som exempel, enligt honom finns det ingen ursäkt till varför det blev så de var helt enkelt sämre och får ta och leta reda på felen. Eller intervjun med honom idag.
Reportern "Vad var det som du saknade i Leszno i förra GPt?"
Jason "Hjärnan."

Visar inte det tydligt vilken förare det är? Är det något som det är fel på så är det honom, that's it! Inte är det väl heller konstigt om jag då har honom som idol? För man behöver väl inte leta efter en ryttaridol bara för att man rider? Det finns nog betydligt bättre idrottsstjärnor som man kan se upp till istället, jag har hittat min i Crump (och Greg med för den delen men han är ju Pirat herregud!).

Och nu för att komma till saken, Jason gjorde en kanonstartoch hans tunga start på året verkade ha vänt. Så slutar han tävlingen för sin del med att krascha i sitt 3 heat och åka i väg från banan i ambulans! Snälla, säg inte att det är något allvarligt bara? Får verkligen hoppas att det bara var ett stort blåmärke på axeln, annars får han verkligen krya på sig!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0