Planering... <3

Jag funderar på om jag någon gång kommer lyckas med att gå och lägga mig tidigt? Ärligt talat så är nog svaret nej på den frågan. Om jag dessutom har ett prov dagen efter så sitter jag uppe i en evighet för att snabbplugga och lära för stunden. Planering är inte min bästa sida och den här veckan har jag tydligt visat detta, trots allt har jag kursprov i fysik idag. Mitt problem är jag inte inser att jag nog skulle skriva bättre på det om jag var vaken än om jag har pluggat och somnar under provet.

Någon gång ska jag försöka börja med något som heter planering, frågan är bara när...

Kommentarer
Postat av: tina

ska jag vara ärlig så tror jag aldrig att du kommer att lyckas...

2011-05-05 @ 14:34:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0