Red Bull <3

Jag överlevde mitt nationella prov i Ma C, på något vis lyckades jag svara på nästan alla frågor och tror att jag till och med fick rätt på tillräckligt många för att kanske lyckas höja mitt betyg (det är bara en stark förhoppning, jag hatar nu mera matte)... Tack vare min Red Bull, givetvis. Utan dess psykologiska effekt hade jag aldrig överlevt. Efter endast en klunk kan jag säga att effekten blev tydlig, jag vaknade med en gång.



Om drycken hade avsevärd effekt? Givetvis men det berodde nog inte direkt på att koffeinet och allt annat som finns i den, snarare att jag trodde den skulle fungera. Då gjorde den ju det med. Nu är min kära Red Bull slut och jag är lika trött igen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0