Aldrig mer!

Aldrig mer The Closer. Så nu vet ni, jag har dissat en kriminalserie. Varför? Jag har aldrig sett sådana övergrepp förut. Vem kommer på tanken att producera ett avsnitt som går ut på att studera en kvinnas skönhet, poängsätta den och tävla om att ta henne på brösten flest gånger? Givetvis är kvinnan ifråga helt passiv och ler. Vad fan?!

Tacka vet jag NCIS, där behöver varken Ziva eller Abby gå klädda i högklackat, kjol och ha djup urringning. Trodde bättre om en serie med en kvinna som teamledare. Faktiskt.

Ibland blir man besviken, det blev jag då. Jag får vara glad över att den serie med bäst (tror inte man kan säga bra, egentligen) kvinnosyn är min klara favorit. Det finns ju en anledning till det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0